Chcesz dobrych darmowych teści? NIE BLOKUJ REKLAM
Znaleziono 76 wyników
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepami
W Forum Gliwice zadebiutowały nowe brandy, a część najemców zwiększyło powierzchnię swoich dotychczasowych sklepów. Jesienią to gliwickie centrum handlowe czekają kolejne zmiany.
Niemiecka sieć drogerie dm otwiera nowy sklep w Wielkopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć drogerie dm otwiera nowy sklep w Wielkopolsce
Już 30 listopada o godzinie 9:00 rano w Baranowie koło Kępna, w nowo otwartym Pasażu Kępińskim przy ul. Wrocławskiej 47A otwarta zostanie pierwsza drogeria dm w mieście. Z tej okazji dla klientów przygotowano m.in. powitalny 15% rabat na całe zakupy i szereg atrakcji dla całych rodzin.
Rynek przemysłowo-logistyczny w Polsce bezkonkurencyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Rynek przemysłowo-logistyczny w Polsce bezkonkurencyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Całkowita podaż nowoczesnych powierzchni przemysłowo-logistycznych w regionie 13 państw Europy Środkowo-Wschodniej (CEE-13 1) wynosi ponad 67 mln mkw. Jak wynika z najnowszego raportu Colliers pt. „ExCEEding Borders: Navigating the Industrial Landscape and Workforce in CEE-13” (Sytuacja w sektorze przemysłowym i na rynku pracy w regionie CEE-13), Polska pozostaje największym rynkiem przemysłowo-logistycznym w całym regionie CEE-13 z podaż całkowitą ponad 31 mln mkw., co stanowi 45% całkowitych zasobów regionu.
[Warszawa] Unibail-Rodamco rozpoczyna w Warszawie inwestycje przewidziane na lata 2016/17artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Unibail-Rodamco rozpoczyna w Warszawie inwestycje przewidziane na lata 2016/17
Wśród planów firmy na najbliższe miesiące jest m.in. potężna rozbudowa stołecznej Arkadii oraz wpro...
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastach
Rynek centrów handlowych urósł o 94 000 mkw. w I kw. 2015 r. Dominowały rozbudowy istniejących...
Nhood Services Poland rozszerza ofertę o wynajem krótkoterminowy powierzchni handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Nhood Services Poland rozszerza ofertę o wynajem krótkoterminowy powierzchni handlowych
Nhood Services Poland rozszerza ofertę wynajmu powierzchni handlowych o speciality leasing. Skierowana jest ona do właścicieli marek, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku retail, dzięki wynajmowi krótkoterminowemu w 24 obiektach Ceetrus Polska.
Galeria Młociny w Warszawie poszerza swoją ofertę o nowych najemców artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie poszerza swoją ofertę o nowych najemców
Galeria Młociny stale aktualizuje swoją ofertę z myślą o klientach, którzy oczekują, że centrum handlowe będzie ich nieustannie zaskakiwać nie tylko jako miejsce zakupów, ale też spotkań i budowania relacji społecznych.
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]
Wśród najemców, którzy podjęli decyzję o wynajmie powierzchni, przeważają sklepy z najbardziej popularnej kategorii casual, w ślad za nimi podąża sport i outdoor. W centrum znajdzie się także spora grupa marek premium.
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Nowe otwarcia zdominowane przez parki handlowe i spadek poziomu pustostanów [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia zdominowane przez parki handlowe i spadek poziomu pustostanów [RAPORT]
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce w III kwartale 2024 roku urósł o kolejne 116 tys. m kw. Spadek średniego poziomu pustostanów w obiektach handlowych w największych polskich miastach oraz wzrost obrotów najemców pozwalają również stwierdzić, że prognozy rychłego końca galerii handlowych w Polsce były przedwczesne – takie wnioski płyną z raportu „At A Glance: Rynek nowoczesnego handlu w Polsce. III kwartał 2024” opracowanego przez analityków BNP Paribas Real Estate Poland.
[Warszawa] Royal Wilanów – otwarto nowoczesny projekt wielofunkcyjny w sercu warszawskiego Wilanowaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Royal Wilanów – otwarto nowoczesny projekt wielofunkcyjny w sercu warszawskiego Wilanowa
19 sierpnia br. nastąpiło otwarcie Royal Wilanów – nowoczesnego projektu zrealizowanego przez Grupę...
Empik otworzył flagowy salon w pawilonie dawnej Cepelii w Warszawie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Empik otworzył flagowy salon w pawilonie dawnej Cepelii w Warszawie [ZDJĘCIA]
Trzy piętra pełne inspiracji, przestrzeń łącząca historię z nowoczesnością, a także klub, w którym będzie można spotkać się z twórcami. W piątek 13 grudnia Empik otworzył flagowy salon w zrewitalizowanym, modernistycznym pawilonie dawnej Cepelii w samym centrum Warszawy.
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Wojna w Ukrainie, napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały w 2022 r. duży wpływ na rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wojna w Ukrainie, napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały w 2022 r. duży wpływ na rynek handlowy w Polsce
Wojna w Ukrainie i związany z nią napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały duży wpływ na rynek handlowy w Polsce. Analogiczne do zeszłego roku pozostają preferencje konsumentów, aby kupować w pobliżu miejsca zamieszkania, a to motywuje deweloperów do budowania kolejnych parków handlowych i centrów convenience w małych miastach. Podsumowując 2022 rok, eksperci Colliers wybrali najistotniejsze wydarzenia ostatnich 12 miesięcy oraz trendy, które będą kształtować rynek handlowy w 2023 roku.
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodzinyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodziny
14 września 2017 roku Galeria Północna szturmem wkroczyła na handlową mapę stolicy. Nowoczesny, komp...
Chcesz dobrych darmowych teści? NIE BLOKUJ REKLAM
Chcesz dobrych darmowych teści? NIE BLOKUJ REKLAM